tinas vardagslyx

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Tina - 6 maj 2010 19:00

Kika in alla läckerheter....här hos VERO MODA.

  

Snyggt med sailorstyle. Hittade en sååå söt marin/vit bolerokofta på VERO MODA (se nedan) Provade den men satt som skit på mig. Hoppas någon annan har bättre tur, för fin är den=)

  

Det svarta linnet under hör inte till plagget. Ville även påpeka att den fina klänningen från VILA föll mig i smaken.

 

Nu måste jag gå och snyta mig för nu tjocknar det till i snoken. Trevlig torsdagskväll på er!

 

  

 

 

Av Tina - 6 maj 2010 07:12

Mjölken är slut! ....nästan.

 

Har några stackars droppar mjölk i kaffet. Går helt enkelt inte att dricka kaffe utan mjölk. Så nu är det på gränsen om jag blir nöjd med morgonen eller inte *s* Får ta nytt kaffe när jag kommer till jobbet.

  

Sjalen=)Vero MODA, bolero Ge-Kås, jacka H&M.

 

Sjalen fanns i svart och vitt med. Tror jag skaffar en vit nästa månad om de finns kvar. Kan vara fint till jeansjackan när det blir ännu varmare. Nu vet man ju inte om det väntas regn, sol eller snö när man vaknar så vårkläder får ju vänta liiiite till. Verkligen sent i år.

 

Jag får önska er en perfekt torsdag. Kram o puzz!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards