tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Helgens uppdatering i smått & gott.

Av Tina - 28 februari 2010 16:19

Först ett stort grattis till Anna & Peter.

 

 

Ja, Peter var i alla fall väntad. 

 

I lördags dumpade vi ju av min far vid flygbussen.  Det var allt lite ledsamt, det blir det jämt. Är ju förmodlingen ett år tills jag ser honom igen.

 

Efter det gick vi lös på Allum. (Skulle avverkat stan men var inte sugen på allt för stor trängsel.) Killen hittade en såååååå snygg jacka på H&M, eller jag hittade åt honom;)

Har fått tillstånd att slänga in en bild eller två:P

    

 

Den blå färgen passade honom så bra med. Man köper ju lätt svart annars.

 

Själv hittade jag en sjal och kofta på Vero Moda & en kjol på Indiska

    

Riktigt mysmaterialt allt ihop=)

 

På kvällen drog vi hem till killen, köpte med oss lite gott och drog ner till poolen. (Inte hans egen, utan tillhör föreningen.)

Det var inte helt fel att hänga där lite innan det var dags för mat.

Det finns till och med en barhiss.

      

 

Kan tro att det är Pepsi man får men icke då=)

  

 

 

Efter ett skönt dopp och lite tid i bastun gick vi till resturangen som även den ligger i byggnaden. Beställde smarrig mat.

 

Grillad lax på planka. 

 

Jag smaskade även i mig en chokladmouse till efterrätt. Denna kvällen var inget undantag, jag blev hur trött som helst och orkade inte stanna kvar där och kika på mello som var tanken från början. 

 

I morgse storstädade vi och skrubbade allt hos killen då han skall hyra ut sin lägenhet i en månad nu. Så nu får vi sambopröva ett tag hehe. 

Nu är vi hemma hos mig och jag skall ta och kika på reprisen av mello. 

 

Önskar alla en fortsatt trevlig söndag. 

 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards