tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Irina Shabayeva.com

Av Tina - 28 februari 2010 21:25

  

Hennes hemsida tycker jag nog är värt ett besök. Är med i Project runaway som visas på svensk tv just nu. Säsong 6, avslutad 2009.

Älskar hennes design. Bilder från kollektionen vår 2010/höst 2009.

                

Ja, 2009 är ju förbi. Höstkollektionen 2010 är på ingång, men inte upplagd på hennes sida ännu.

 

Älskar hennes fjärilsdetaljer på sommarkollektionen. Naturligtvis kostar dessa plagg en slant och tyvärr ingenting jag kommer att kunna beställa. Men något snyggt att vila ögonen på behöver ju inte vara fel det heller ;)

 

För att vara mer realistisk, var jag inne på nelly.com också=)

Kolla in dessa favortiter! Så snyggt med detaljer på leggings.

         

Lite olika priser för olika plånböcker. Något som är bra att ha plånböcker i är ju handväskor;) Killen har aldrig förstått tjusningen med handväskor. Men det är väl heller inte meningen att killar skall göra det.

 

Hittade dessa läckerheter med:

         

Nu drar klockan i väg och i morgon är det tillbaka till verkligheten som gäller. Önskar en god natt.

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards