tinas vardagslyx

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Tina - 10 mars 2010 20:02

God kväll. Kikar redan nu runt på lite solglajjor. Hittar många fina. Men några glajjor jag aldrig kommer förtså mig på är dessa fula persienner.

  

Är ledsen, men jag hajjar verkligen inte grejen. Men är det mode så är det ;)

Dior funkar alltid.

  

 

Haha, nä inte dessa heller faktist. För mycket Lady Gaga för mig.

Men här kommer några favoriter...på riktigt.

              

 

Redan trött, off to bed. Skall se på efterlyst om jag håller mig vid liv. Puss & kram.

 

  

 

Av Tina - 10 mars 2010 06:55

God morgon. Somnade naturligtvis till filmen i går men jag hade som sagt sedan sett den. Länktar så förbaskat till våren. Vill använda vårkläder!!!!! Den är en väligt bra bit på väg i alla fall.

 

Tycker sailorlooken är rätt söt.

            

Dessa snygga skor vill jag ha!!

   Skulle vara så söta till vita shorts eller byxor. Men med den klacken skulle jag förmodligen slå halft ihjäl mig.

 

Men ingen sailor idag.

    

Jeans H&M, Pufftopp BIK BOK, Sjal Fe.

 

Nu kaffe & frulle. Hä på er!

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards