tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Svenska jordgubbar - toppen över i:t

Av Tina - 28 juni 2010 21:22

Goder afton!

 

Tjipp flipp. Mysig middag och vandring på stan med mor avklarad. Hade hur trevligt som helst. Är så kul när hon är så mycket piggare efter allt. Hittade en tröja till mig och mamsen ville springa runt i affärer som aldrig förr. Kul!

 

Väl hemma gick jag med killen och köpte färska gubbar. De har ju blivigt sååå billiga efter midsommar. Ny smoothie - på färska gubbar. Underbart god.

  

 

 

Klippte till ett par jeansshorts. Liiite tajta över låren, men då får jag bara göra något åt det *s* Kortare än så här passar sig INTE i min ålder;)

  

 

Har blivit solbränd på framsidan av kroppen*s* Helt vit baksida, så jag tänkte jämna till det med lite B.U.S Eftersom Doves - summer glow är så seg på att visa något resultat så köpte jag Åhlens egna som har fått så bra betyg.

  

 

Ja, det tog inte många minuter med den=) hehe. Liiiite fläckigt vid handlederna och fotknölarna men ger en bra och snabb färg. Dusha och skrubba kroppen innan användning. Den är dryg, så det räcker med ett tunt lager. jag hade nog för mycket, därav fläckarna =/ (Är defenitivt inte så orange som det ser ut på bilden)

 

Nu blir det mys med sjukling här hemma. I morgon är jag ledig!!! Beror på hur man ser det. Blir en tripp till Ge-kåås;) 

 

Trevlig måndagskväll på er!

 

    

 
 
simone

simone

29 juni 2010 13:03

Så smarrigt :D

http://fattybom.se

 
Pluspinglan

Pluspinglan

2 juli 2010 14:20

Åhh previs vad jag letat efter, någon bra BUS-produkt. Har sneglat lite på Doves Summer Glow men den har fått så blandat med bedömningar. Är du nöjd med resultatet av Åhlens?

Ha det gott!
Cecilia

http://pluspinglan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards