tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Swebus

Av Tina - 27 juli 2010 09:35

Fucking Åmål

 

Ja, herre. På med elementet på bussen bara. Fick ju berätta för chaffisen att det är sommar ute;) Annars är AC:n kanon. Sitter på bussen med lappisen och lite musik, kanske snart sätter på en film. Perfekt liten resa detta, på sådär 6 timmar kvar. Skall till donken under uppehållet i Karlstad är min tanke.

 

Nu skall jag kika in Åmål genom rutan och se vad de har att erbjuda. Kan man bo här? Ser en Pizzeria...

 

  

 
 
karoline

karoline

27 juli 2010 10:49

aa den var fin :)

jag tror inte man kan bo i åmål utan att vara sjukt uttråkad.!

http://karolinepersdotter.blogg.se

 
josephine

josephine

27 juli 2010 11:36

allt bra idag ? :)

http://stjupid.blogg.se

 
aye

aye

27 juli 2010 14:25

Hejhej:) Fin blogg du har!^^ Händer något speciellt idag?
Undrar bara ifall du kan ställa några frågor i min frågestund, allt från mitt liv som en muslimsk tonårstjej i det svenska samhället, mina framtidaplaner,familj,vänner,fritid osv.
http://ayeland.devote.se/blogs/5428652/fraagestund.htm#WriteComment
Ha en fortsatt trevlig dag! Kram//Ayeland.devote.se

http://ayeland.devote.se

 
Ingen bild

Malin

6 augusti 2010 10:18

Vad fin tröjan är på, har en själv men ser nu att den är ju riktigt snygg =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards