tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

H&M - härmapa

Av Tina - 12 augusti 2010 14:59

Jupp dags att härmas...

 

Var och fika med en gammal klasskompis i går och såg att hon hade en klänning som jag har sett på H&M.se. Funderat och velat men när jag såg den i går så tänkte jag att jag slår till...härmas it is;)

    

En snygg och mysig vardagsdenim.

 

Har varit kass på att uppdatera under sommaren, men shit va kul det är att logga in och se massa fina komentarer. Me like! Nu blir det mer slappande sista dagarna av semestern här. Kan inte säga att jag är så laddad på att återgå till jobbet samtidigt är det skönt att komma in i rutiner igen. Midsomer Murder och kaffe is coming up next;)

 

  

 
 
Ingen bild

Anna-Karin

12 augusti 2010 16:50

Åååh va den va söt! Önskar jag vore smal, för isf hade jag oxå härmat. Och ang härma, så är det ju ändå ett bevis på god smak för den man härmar - eller hur? =)
Kram AK

Tina

14 augusti 2010 10:11

Jaaa det tycker jag med=) Härma, då har man god smak;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards