tinas vardagslyx

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Tina - 14 januari 2010 22:13

Vad underbart det är att få krypa in under sitt varma duntäcke när man har varit i väg heeeela dagen.


Efter jobbet blev det en tripp till en arbetskollega tillsamman med min pojkvän. Underbart trevligt, samt lite mat och lite vardagslyx i form av en god öl. Inte helt fel.


Till något helt annat. En underbar version av "21 Guns" 


http://www.youtube.com/watch?v=Gh9ASw6C95k


Tjejen sjunger sååå grymt, enligt mitt eget tycke=)



I går fick ju den fina "kronlyktan" följa med hem från Huset Elli. Tidigare i år köpte jag en fin skylt, älskar sådana små detaljer som skapar en riktigt myskänsla

 

 

     

 

Vitt mot vitt funkar alldeles utmärkt.

 

God natt// Tina <3

Av Tina - 14 januari 2010 06:40

God morgon

 

Somnade sent men sov ack så gott sen=)

Uppe med tuppen....usch ja, med kaffe i mängder. Det är så satans kallt i lägnheten nu...den har fått sig en smärre istidschock eller nåt. Elementen är ju kokheta men sprider inte runt värmen liksom....hmmm. 

 

I allefall, klä sig bör man och i dag åker mitt favvo armband från Gina Tricot på

 

 

Har tyvärr blivit lite repigt på berlocken men sååå snyggt i allefall.

 

Cremevita, snygga benvärmare från Lindex på rean för 59,90:- åker på med

 

  

 

Ha en underbar dag, för det skall jag försöka med. Off to wööörk.

 

Bye bye.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards