tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Brudarna med bihang!

Av Tina - 16 januari 2011 18:48

God söndagskväll. Ännu en helg går mot sitt slut. Väldigt lugn och trevlig helg. Mycket vila och trevligt sällskap.

Fick inhadlat lite nytt till köket i fredags, nya glas och nya bestsick. Kom på att de jag har är arvegods från mormor och saknas gafflar till. Kan ju kanske varit på tiden att införskaffa sina allra första bestick =)

 

I går var Anna, Marcus, Camilla & Micke här. En såkallad parmiddag. Heter det så så fort det är just par som är involverade? Väldans trevligt hörrni, tack så mycket! God mat och god dricka, därav har inte många knop gjorts i dag.

 

Underbara solsidan är tillbaka i dag!!! Alltid lika kul när allt återgår till det normala efter juluppehåll och alla andra semesteruppehåll. Längtar till Greys också!

Nu kaffe.

 

  


  

 
 
AnnaPanna

AnnaPanna

16 januari 2011 19:37

tack själva, det var riktigt lyckat :-)
snygg man är.. den där dubbelhakan ska bort innan beach 2011, man vill ju inte se ut som på fotona i albumet igen.. huga!!!

Nu blev det ingen smajlis när jag tryckte in koden, så vi får väl se om du får nån kommentar.. kram!!

http://tobilda.blogspot.com

Tina

17 januari 2011 07:06

Det blev så fin komentar så=)
Ja det var riktigt trevligt, ses hos er nästa gång då!
I albumet? haha jaha, nostalgitrippen;) Alltid lika kul. Din 17 årsfest lät vi vara =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards