tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Minnet i bokform

Av Tina - 22 januari 2011 13:15

God förmiddag.


Hade en underbart trevlig kväll med Brudarna i går....Anna och hennes dotter Tilda;) Lite tjejmys med godis, vin och Sunes jul. Tilda höll sig saft, så ni inte tror något annat.

vaknad dock i dag med såååån vansinnig huvudvärk=/ Vidrigt när det värker så. Har inte ofta huvudvärk så jag är inte så van vid det längre. Skall ta och vila snart och se om det blir bätte....

 

När jag väntade en kvart på bussbytet tänkte jag att jag äntligen skall skaffa mig en kalender igen. Nu har vi rätt snurrigt schema på jobbet också så jag kan inte komma i hog det i skallen längre. Fiiiin va??

  

...och så har den sådana däringa fack där alla har bilder på sina barn. Får klippa ut någon unge ur en tidning kanske...fast det kan ju verka lite creepy=/ Få se vad man dekorerar med.

 

Nu blir det vila för min del. Trevlig fortsättning på dagen hörrni.

  

 
 
Linda

Linda

22 januari 2011 15:16

Ursnygg kalender.
Men du INTE alla har bilder på sina ungar där i.
Jag skaffade en bild på alla ungarna först i år. Annars har jag använt dom dära facken till viktiga kom ihåg lappar.

Men vill du verka aningens normal kanske du istället för att klippa ut en unge ur tidningen stoppar in ett foto på MR P eller varför inte gudbarn, syrrans unge eller någon annan du håller kär :-)

Tycker allt du snart får pallra dig hit för en mys kväll. Så jag kan få läsa HUR mysigt det var att dricka vin hemma hos L & K ;-)
Kram vännen

http://whittochcharmigt.blogspot.com

 
Ingen bild

Campa

22 januari 2011 16:42

Jättefin! Den ser ut som vår tapet, och våra inbjudningskort...

Tina

22 januari 2011 20:14

Haha ja Camilla, jag tänkte att jag skulle matcha in med min kalender när jag står i eran hall;)

 
AnnaPanna

AnnaPanna

22 januari 2011 23:07

Haha Campa, det sa jag oxå.. :-)
Tina, jag tycker bilder på gudson låter bra.. Kan säkert ordna fram ett dagisfoto eller två..

http://tobilda.blogspot.com

Tina

23 januari 2011 19:25

Nä alla kompisbarn finns det gott om i hemmet=)
Blev min egna prins

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards