tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Införskaffa

Av Tina - 25 januari 2011 08:18

God morgon vänner!

 

I går gick jag på ett spinningpass för första gången på ...kan det vara 6 år?? Klarade att hänga med i tempot hela tiden, trodde att jag inte skulle kunna gå eller sitta i dag, men känner ingenting. Vet inte om det är ett gott tecken på att man börjar bli tränad efter att träna 3-4 gånger i veckan nu, eller om jag inte tog i riktigt. Svettigt var det i alla fall=)

 

Denna månaden blir en dyr sminkmånad. Hälften är slut. Detta måste hovas in idag:

  

Det får nog även bli kajalen, ingen lång stump kvar på den inte. Fattar inte hur länge ögonskugga håller. Säkert mer än ett år=/ Bra det i alla fall.

 

För snart 2 år sedan köpte jag en Regalklocka....tänkte att den kommer nog inte hålla länge, men den har sådana däringa strasstenar på och i fall de skulle lossna så skulle det inte gå på garantin, så jag köpte till 2 års garanti. (Den skaulle även täcka sprucket glas) Nu har jag haft klockan i backen så den skall jag lämna in i dag också. Men dessa garantier är kluriga, det har inte gått 2 år ännu, och det SKALL som sagt täcka sprucket glas men av någon anledning känner jag på mig att...."Nja, altså inte sprucket på det sättet"...eller någon annan lam förklaring*s*


En av mina Annor skulle reklamera ett par skor hon inte haft ett år äns, dyra promenadskor, nä då gällde det bara i fall de var spruckna i sömmen. Reklamationsrätt har man fan i 2 år. Ingen som jobbar med skiten verkar ju känna till det. Det är såååå lamt när det aldrig gäller de fel som har blivit på varan. Nja ja...nu kaffe, jobb sedan stan! Underbar tisdag på er!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards