tinas vardagslyx

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Tina - 10 november 2010 19:53

Ja, jag har även en tysk hälft. Nämligen min underbara familj på pappas sida. Guuuud vilken underbar vecka jag hade i München. Pappsen och bror Nils var lediga så vi hittade på en hel del. Brorsans tjej Carina fick jag också lära känna. En helt bedorande tjej. Hoppas de håller ihop för alltid=)

 

Jag har även en styvbror, Daniel. Fick tillfälle att träffa hans bättre hälft. Blev en del shopping, restaurangbesök, besök hos alla man känner. Vädret kunde inte varit bättre. När jag landade var det 20 grader och sol, så det var bara att kasta av sig kläderna. *s*

Lite bilder från resan nu. Inköpen kommer i morgon=)


                    


Carina & Nils hade gjort en välkomsttårta som vi högg in i första kvällen. Hallomousse.

  


Får visa mer någon annan dag. Nu blir det bönderna. Häpp.


  

Skapa flashcards