tinas vardagslyx

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Tina - 23 november 2010 07:28

God morgon.

 

Fick shoppat lite till köket i helgen. Nu har jag gardiner jag är nöjd med;) Absolut inga köksgardiner (vad som nu utmärker en sådan) men fina är de. Julgardiner får vi vara utan i år.

  

  


Hittade även denna fina handduk. Usch, det finns det också mängder av i skåpen här=/

  

(Allt från HEMTEX)

 

Har vääääldigt liten lust att passera ytterdörren i dag. Ja ja man SKALL tycka det är fint och underbart med snö och man SKALL inte klaga. Men jag gör det för jag ogillar det mer än mycket annat. För mig kan vi vara snöfria. Kul för barnen men mer är det inte bra för. Broddar! Det var broddar jag skulle införskaffa. Bra uppfinning det där;) Höll på att slå ihjäl mig i går.

 

Nu lite kaffe och en lussekatt. Perfekt frulle. Underbar tidag till folket.


  

Ovido - Quiz & Flashcards