tinas vardagslyx

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Tina - 24 december 2010 09:55

God morgon alla julfirare. Ja nu kom dagen man har slitit för, jäktat till och trängts i julshopping för, dagen man bakat inför, gjort fint för.

 

Finns det några andra timmar på året man donar så mycket inför? Tror inte det, men det är ju värt det=)

 

Eftersom jag och Pontus inte firar jul ihop, hade vi en liten minijul här i går kväll. Bingolotto, god mat och klapputbyte. Haha mysigt värre.

Hjärtat hade köpt ett par supermysiga tofflor till mig som jag suuktat lite efter.

  

Supervarma & sköna. Fick även ett presentkort på VERO MODA.

 

& detta fick prinsen av tomten.

  

Lite smått och gott som han behövde. Lurar från Creative och mössa från Fred Perry. Inte fel med lite bli-fin-creme också;)

 

Resten av klapparna skall med till Rågdal. Jag och mamsen drar ut till min syster och hennes familj efter lunch i dag.

  


Pontus åker med sin föräldrar till bror och familj. Eftersom vi bägge är så familjekära vid jul gör vi så här. Viktigare att fira i hop när man har egen familj sedan.

 

Shoppade lite till mig själv utöver alla klappar i veckan. Föll för Gina Tricotreklamen bl.a :

  

Superskön och sitter snyggt gör den också. 199:-

 

Någon julklänning blir det inte i år. Hittade denna fina blus på ZARA i veckan. Gillar den söta volangdetaljen. 399:-

  

Kommer bäras till en midljehög, svart kjol. Förmodligen vackra raggsockar också:P

 

Nu blir det julfrukost a la in bed. Underbar julafton på er! Puss & kram

 

  


Skapa flashcards